reklama

Myšlienka

Sedím sám v izbe. Mesto sa ukladá k spánku. Všade pokoj, ticho, kľud. Jediný zvuk, je hudba, ktorá mi vychádza zo slúchadiel. Hlavou sa mi mihá množstvo myšlienok. Niektoré, len tak preletia, iné sa na chvíľu zastavia a potom idú ďalej. Ale jedna, jedna ostáva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Sedím sám v izbe. Mesto sa ukladá k spánku. Všade pokoj, ticho, kľud. Jediný zvuk, je hudba, ktorá mi vychádza zo slúchadiel. Hlavou sa mi mihá množstvo myšlienok. Niektoré, len tak preletia, iné sa na chvíľu zastavia a potom idú ďalej. Ale jedna, jedna ostáva.Je to myšlienka na teba. Premýšľam, kde práve si. Čo práve robíš. Si doma, vo svojom meste. Beháš po posledných nákupoch a zháňaš posledné veci pred odchodom. Zajtra odchádzaš na týždeň preč. Na hory. Usmievam sa, lebo viem ako miluješ snowboard. Ako rada na ňom jazdíš. Keď si ťa predstavím, musím sa pousmiať. Škoda, že tam nemôžem byť s tebou. Veľmi rád by som s tebou strávil ten čas. Bol by to najkrajší týždeň v mojom živote. Ale nejde to. Aj keď tam nebude ON, budú tam jeho kamaráti. Nevedia, že existujem a že k sebe niečo cítime. Ani jeden z bás nechce, aby sa o mne dozvedel. Ty mu nechceš ublížiť a ja ti nechcem spôsobiť problémy. Bože, ale tak veľmi by som chcel byť s tebou. Neviem, čo mám robiť. Pamätáš, ako sme si raz písali a ty si napísala ako veľmi by si chcela povedať aby som nechal JU tak a bol len tvoj. Ja som ti na to napísal, ako veľmi by som chcel povedať aby si HO nechala a bola len moja. Ale nedokázali sme to. Ani jeden z nás nechcel aby bol ten druhý nešťastný, sám. Čoraz viac nad tými vetami premýšľam. Poviem ti to? Nepoviem? Ako zareaguješ? Veľmi by som si želal, aby si bola so mnou, bola moja a na druhej strane sa bojím, že sa zľakneš, že sa stiahneš, že ťa stratím. Preto radšej mlčím. Neviem si predstaviť, že tu zrazu nie si. To by bolelo viac, ako to bolí teraz. Viem, že tá bolesť raz prestane. Viem, že raz budem šťastný. Na dobre sa čaká dlho, povedala mi raz kamarátka. Až teraz som pochopil význam jej slov. Viem, že to bude ťažké, že to bude ešte bolieť, ale predstava, že som s tebou, aspoň chvíľku ma napĺňa šťastím, silou, odhodlaním. Na mojich perách sa objavil úsmev. Svet je hneď krajší. Viem, že tam niekde si a myslíš na mňa. Tak ako ja myslím na teba.Prajem ti krásny výlet. Uži si ho naplno a nezabudni, myslím na teba.O.M. si úžasná žena. Si to čo som vždy hľadal a to po čom som vždy túžil.Raz budeš moja. Milujem ťa. Kiss

Roman Kopil

Roman Kopil

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy iný a stále ten istý.Fiat iustitia et pereat mundus. Zoznam autorových rubrík:  MotivačnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu