reklama

Spoveď

Aby si o mne vedela všetko. Žiadna lož, žiadne tajomstvo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Haló", ozvalo sa na druhej strane. Srdce mi zovrelo. Strachom, napätím, vzrušením, radosťou. Tak veľa pocitov v jednej sekunde. Už sa ani nepamätám kedy a pri kom som cítil tieto pocity. Cítil som ich vôbec niekedy? Budem úprimný, cítil som ich už niekedy. Len pri jedne osobe v živote. Bolo to krásne, ale bolo to dávno, veľmi dávno. Ona odišla a nechala vo mne spúšť, rozorvala moje srdce, pošliapala ho a nechala ho tak. Trvalo mi dlho, kým som sa z toho dostal a pozviechal sa. Kým som bol schopný fungovať. Ale aj napriek tomu vo mne zanechala stopu. Hlbokú ranu, ktorá sa nechcela zahojiť a ktorá ma zmenila.Stal som sa iným človekom. Arogantným, sarkastickým, opustil som mnoho mojich priateľov a nechal si len tých najbližších. Uzavrel som sa a prestal som hľadieť na druhých. Naopak. Začal som ich využívať na dosiahnutie môjho cieľa. Prestalo mi záležať na tom, či im ublížim, alebo nie. Bol som tu len ja a moja svorka. Manipuloval som, nepoznal som väčšiu zábavu, ako donútiť ľudí, aby robili, to čo som chcel ja. Hrať divadlo? Pokiaľ mi to pomohlo dosiahnuť môj cieľ, dokázal som zahrať lásku, len aby som dosiahol svoje. Darilo sa mi to. Srdce mi ochladlo. Necítil som nič. Ani lásku, ale ani bolesť. A to mi stačilo. Bál som sa, že to znova príde a bude to bolieť. A páčilo sa mi to. A zrazu....A zrazu si prišla TY. Ako blesk z jasného neba. Hneď si mi padla do oka a priznám sa, najprv si bola iba "novým objektom, výzvou, hrou" Nevedel som nič o tebe a ty nič o mne, čo mi dalo výhodu. Mohol som sa stať kýmkoľvek som chcel. Aj som to mal v pláne. Ale zrazu, ani neviem ako bol som niekto iný a nehral som nič. Nepoznal som sám seba a predsa som si bol povedomý. Mal som deja vú. Jeden rozhovor s tebou a moje plány sa začali rúcať. Nedokázal som pri tebe nič hrať. Niečo vo mne bolo silnejšie ako ja a ja som nevedel čo. Tvoj pohľad, úsmev, hlas rozmrazili to, čo bolo ľadové, prebudili to čo spalo, oživili to, čo bolo mŕtve. Môj úsmev už nebol umelý, ale prirodzený. Prestal som na teba hľadieť ako na objekt, ako na výzvu. Stala si sa mojou múzou, mojim slniečkom. Svet sa stal hneď krajším. Znova som pocítil chuť sa rozdať iným a nehľadieť na seba. Uvedomil som si, že to všetko máš na svedomí ty a bol som ti vďačný. Vzápätí som sa však zľakol. Uvedomil som si, že odídeš, že ma opustíš. Cítil som hnev, nespravodlivosť. Zmieril som sa s tým. Myslel som, že tým bozkom pri aute to končí a ja sa znova stanem tým, čo som bol.Mýlil som sa. Odišla si, ale neopustila si ma. Ostala si so mnou. Aj keď sme v kontakte hlavne cez internetový svet, si v mojom srdiečku, v mojich myšlienkach, modlitbách. Ani neviem ako, si sa mi dostala pod kožu, vryla do srdca, do duše a ja som sa zamiloval. Cítim niečo, čo už dávno nie. Niečo som som sa bál cítiť, bál som sa, že ma to bude znova bolieť, že ma to zraní. A teraz?Viem, môže sa to stať. Ale nebojím sa toho. Viem, že to je ťažké pre nás oboch, ale viem, že to zvládneme. Ako povedal F.Schiller: "Láska, ak nemá zahynúť, musí prekonávať prekážky." Naša láska nezahynie nikdy.Možno sa pýtaš, prečo som to napísal, prečo chcem aby si to vedela?Jednoducho preto, lebo nechcem mať pred tebou nijaké tajomstvá. Chcem, aby si vedela, aký som bol a ako si ma zmenila. Riskujem. Možno sa tvoj pohľad na mňa zmení a ukážeš mi chrbát. Nebola by si prvá, čo by mi to spravila. Ale dúfam, že pochopíš prečo som to musel napísať. Lásko, nechcem pred tebou nič skrývať. Chcem, aby si o mne vedela všetko. O tom je láska. Že vieš o tom druhom všetko a napriek tomu, či práve preto ho miluješ.O.M. Milujem ťa.Vždy tvoj Shrekitto

Roman Kopil

Roman Kopil

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy iný a stále ten istý.Fiat iustitia et pereat mundus. Zoznam autorových rubrík:  MotivačnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu