reklama

Začíname od začiatku...

Toto nebude žiaden siahodlhý článok ako tie, ktoré sa tu už objavili a zámerne som ich deaktivoval. Nemali totiž ani hlavu ani pätu. Totálny chaos. Učešem to teda trocha a začnem pekne od začiatku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najprv niečo o sebe. Som mladý človek, ktorého možno denne stretávate, keď idete do práce, na nákup alebo len tak po ulici. Na prvý pohľad nijako nevynikám. Vídate ma možno s cigaretou v ústach, slúchadlami v ušiach. Na prvý pohľad som ako jeden z davu.

Aj som bol. Pred pár rokmi, keď som bol na výške som netušil o tom, čo Vám tu budem prostredníctvom blogu prezentovať. Keďže som o tom netušil, nevedel som si predstaviť, že to funguje a že som aj ja schopný to riadiť. Pred cca. 2 rokmi som sa dostal k audio nahrávke, ktorá mi „otvorila oči". Bola to audio nahrávka Ing. Iva Tomana - Pozitívni myšlení není pro každého. Keď som ju počúval, bolo to, ako by niekto sformuloval a povedal mi to, čo som niekde vo svojom vnútri tušil, ale nebol som schopný si to uvedomiť a možno bol, len som sa o to vtedy nepokúsil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ing. Toman hovorí o tom, čo bráni človeku byť úspešným a podáva to tým najlepším možným spôsobom. Podáva to priamo, priam primitívne. Neviem, čo ma primälo k tomu, aby som to skúsil. Aby som skúsil robiť to, čo vo svojej nahrávke pán Ing. Toman radí. A ono to fungovalo. Urobil som však jednu chybu. Neosvojil som si tie zásady. Nasledujúce 2 roky sa u mňa striedali obdobia, kedy som aplikoval rady Ing. Tomana do praxe s obdobiami, kedy som na ne ani nepomyslel. Pri aplikácii som pozoroval zmeny vo svojom okolí, zmeny vo mne a získal som nejaké skúsenosti, ktoré Vám budem prezentovať. V niečom sú totožné so skúsenosťami Ing. Tomana, v niečom sa odlišujú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes som sa zamýšľal sám nad sebou a došiel som k záveru, že už dlho odkladám na neskôr to, čo chcem urobiť už dávno. Prezentovať Vám svoje postrehy a poznatky. Nechcem Vás poučovať a ani nikoho neprinútim, aby si moje články čítal. Ale možno niekto nespokojný so svojím životom vďaka mne nájde spôsob ako zmeniť svoj život.

Raz týždenne sem napíšem článok, ktorý sa bude venovať určitému aspektu úspechu ľudí. Budem rád, ak v diskusii budete na ten ktorý článok reagovať. Či už pozitívne alebo negatívne, na tom nezáleží, stačí ak zareagujete.

Prajem príjemný zvyšok dňa. Začíname piatok o 20:00

Roman Kopil

Roman Kopil

Roman Kopil

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy iný a stále ten istý.Fiat iustitia et pereat mundus. Zoznam autorových rubrík:  MotivačnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu