reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Kopil

Roman Kopil

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy iný a stále ten istý.Fiat iustitia et pereat mundus. Zoznam autorových rubrík:  MotivačnéSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

4ever

Roman Kopil

4ever

Áno, nie. Láska, sklamanie. Radosť, smútok.

  • 9. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 691x
  • 0
Spoveď

Roman Kopil

Spoveď

Aby si o mne vedela všetko. Žiadna lož, žiadne tajomstvo.

  • 16. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 037x
  • 0
Myšlienka

Roman Kopil

Myšlienka

Sedím sám v izbe. Mesto sa ukladá k spánku. Všade pokoj, ticho, kľud. Jediný zvuk, je hudba, ktorá mi vychádza zo slúchadiel. Hlavou sa mi mihá množstvo myšlienok. Niektoré, len tak preletia, iné sa na chvíľu zastavia a potom idú ďalej. Ale jedna, jedna ostáva.

  • 10. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Prečo...

Roman Kopil

Prečo...

Pýtam sa prečo som ťa spoznal? Prečo som sa zamiloval? Prečo by som spravil čokoľvek, len aby som bol s tebou? Prečo sme z rôznych štátov? Prečo sa musíme skrývať? Prečo.......?

  • 6. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Problémy dospelých versus problémy detí.

Roman Kopil

Problémy dospelých versus problémy detí.

Narodil sa. Prišiel na tento svet, obzerá sa vôkol seba a všetko je nové, neznáme. Také množstvo informácií, až strach. Ale čo to? Vidí rozmazane, jeho oči sú vlhké, čelo má zvraštené a vydáva intenzívny zvuk. Plače. A čoskoro zistí, že to je jediný spôsob, ako na seba upútať pozornosť, keď niečo potrebuje. Jediným problémom je zaplakať.

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 640x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu