reklama

4ever

Áno, nie. Láska, sklamanie. Radosť, smútok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čas bežal ako voda. Celé dni som sedel za PC a sledoval tú zelenú kvetinku vpravo dole. Dúfal som, že sa blikne, ozve sa ten notoricky známy sound a vyskočí malé okienko s tvojím menom a pár písmenkami.Ako veľmi som ho chcel vidieť, ako veľmi som chcel začuť ten sound. A nič. Okrem Teba mi napísal snáď každý. Ľudia, ktorých mám síce rád, záleží mi na nich, ale nemal som chuť si s nimi písať. Môj status sa menil z usmiateho cez neutrálny až k smutnému. Nevedel som vysvetliť ten pocit. Smútok, žiaľ, beznádej?Nie to nebolo ono. Bolo to niečo čo sa slovami opísať nedá. Mix tých najprotichodnejších pocitov. A výsledok? Ten nebol príjemný.Zrazu, jeden deň, keď som už skoro neveril sa ozval ten zvuk. Nevenoval som mu pozornosť. "Zas niekto otravuje" pomyslel som si. Potom mi napadlo, že som "Invisible" a Ty jediná ma môžeš "vidieť".Sadol som k PC, s túžbou, nádejou v srdci a....Áno, bola si to ty. Všetko si mi vysvetlila. Ako si bola preč. Ako sa ti nič nedarí. Doma, škola, ON.Vravíš, že to s ním nie je dobré, že sa hádate, že ťa obmedzuje. Na jednej strane cítim smútok. Smútok z toho, že sa trápiš, že sa necítiš dobre. Na druhej radosť. Znie to sebecky, ale je to tak. Som rád, že Vám to nevychádza, že ťa stráca. Neviem ako sa mám k tomu postaviť. Je to ťažké. Chcem, aby si bola šťastná, ale chcem, aby to bolo so mnou. Nie s ním ani s nikým iným. Viem, je to nefér z mojej strany. Mal by som ti držať palce. Ale nedokážem to. Netušil som, že to bude tak ťažké. Lásko, si prvá myšlienka, s ktorou sa budím a posledná s ktorou zaspávam. Si pre mňa radosťou i smútkom, šťastím a žiaľom. Nebo a peklo na zemi.Urobím všetko, aby som bol s tebou, aby som ťa získal, aby si bola len so mnou. Bude to náročné, ťažké a možno sa to nakoniec nepodarí. Ale keď raz budem rekapitulovať, budem môcť povedať, že som bojoval a dal do toho všetko. A nikdy sa nespýtam "Čo keby....."A možno sa to podarí. A budem najšťastnejší na zemi, na svete, nebudem potrebovať nič viac, lebo budem mať TEBA O.M.Veľmi ťa milujem a verím, že raz Ty a Ja bude MY.4ever and ever.Shrekitto

Roman Kopil

Roman Kopil

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy iný a stále ten istý.Fiat iustitia et pereat mundus. Zoznam autorových rubrík:  MotivačnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu