reklama

O čom to všetko bude.

Dlho dom premýšľal, ako naformulujem to, čo Vám chcem povedať. Rozhodol som sa že to nebudem komplikovať a oboznámim Vás len so základnými okruhmi. Je zbytočné teraz presne určiť pod po bode, ktorý týždeň sa budem čomu venovať. Čas ukáže, ako sa to vyprofiluje :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dobrý večer priatelia.

Dlho dom premýšľal, ako naformulujem to, čo Vám chcem povedať. Rozhodol som sa že to nebudem komplikovať a oboznámim Vás len so základnými okruhmi. Je zbytočné teraz presne určiť pod po bode, ktorý týždeň sa budem čomu venovať. Čas ukáže, ako sa to vyprofiluje :)

Na úvod sa zameriam na úspech, šťastie, spokojnosť. Nebudem Vám radiť, ako byť úspešným, ako byť šťastným ani ako byť spokojným. Každý človek je jedinečný. Je unikátny. A teda každý človek má iné nároky. Nie každý však vie, z čoho pramení jeho úspech, jeho šťastie. Ani ja som to nevedel, ale rozhodol som sa to zistiť. Popíšem Vám spôsoby, ktoré som použil. Budete svedkom toho, ktoré boli úspešné a ktoré nie. Nebudem Vám vnucovať ten, či oný spôsob. To nepovažujem za správne. Výber nechám na Vás.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neskôr sa zameriam na prekážky, ktoré mi bránili v tom, aby som bol šťastný, spokojný. Znova sa zameriam na moje vlastné skúsenosti a dám Vám možnosť výberu. Ak sa práve pýtate, prečo potom píšem, keď sa venujem len sebe, odpoviem Vám. Lebo seba poznám. Nepoznám ani jedného z mojich čitateľov. Nepoznám potreby žiadneho z nich. Preto nemôžem žiadneho z nich chytiť za ručičku a viesť ho. Ing. Toman vďaka svojím skúsenostiam zistil že: „Moticvace zvenší je jako smrad. Za pár hodín vyprchá." A ja s ním súhlasím. Samotná prednáška, či článok venovaný motivácii nestačí. Môže však pomôcť. Z tohto dôvodu Vás nebudem držať za ručičku a hovoriť Vám, čo pre Vás je a čo nie je správne. To musíte zistiť Vy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím, že z hľadiska motivácie sú 3 skupiny ľudí.

a) Jedinci, ktorí majú vrodenú silnú motiváciu. Je ich málo. To sú tí najšťastnejší. Títo ani nemusia ďalej čítať:)

b) Drvivá väčšina ľudí, ktorí majú vrodenú motiváciu, len o tom nevedia, neuvedomujú si to. Potrebujú naštartovať, vybrúsiť svoje zmýšľanie a potom dokážu čokoľvek. Aj na tupých korčuliach sa môžete korčuľovať, ale skúste si ich nabrúsiť a uvidíte, pôjde to lepšie. Ja som to skúsil a urobil som dobre. Smutné však je, že málokto je ochotný skúsiť tie korčule pravidelne brúsiť. Veď načo? Dá sa korčuľovať aj s tupými.

c) Tretia skupina sú ľudia s veľmi slabou vnútornou motiváciou. Týmto ľuďom nepomôže, ani keď im korčule brúsi niekto druhý. Ani týmto tieto riadky nie sú určené.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec sa zameriam na spôsoby, ako som sa ja vyrovnal s mojimi prekážkami a ako som zmenil svoj pohľad na seba samého a na okolnosti okolo seba. Ukážem Vám, že najťažšie je sa rozhodnúť, že svoj život chcem zmeniť a držať sa toho rozhodnutia. Činnosti, ktoré potom nasledujú sú v porovnaní s tým úplne jednoduché.

Prajem Vám pekný víkend priatelia, o týždeň sa „vidíme.

Roman

Roman Kopil

Roman Kopil

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy iný a stále ten istý.Fiat iustitia et pereat mundus. Zoznam autorových rubrík:  MotivačnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu